7 Nisan 2014 Pazartesi

Ben geldiimm :))

Herkese merhabalar.. Uzun zamandır blogumu ve blog arkadaşlarımı ihmal edip ilk gözağrıma üvey evlat muamelesi yaptığımın farkındayım, bu zaman içinde boş durmadım tabii ki ama açıklamalı modeller dışında yaptıklarımı çoğunlukla Facebook sayfamda yayınlıyordum, hem daha pratik ve kolay hem gelen sorulara ve yorumlara geri dönüş hızlı olduğundan orayı daha çok tercih ediyordum.. İnşallah bundan sonra Facebook'ta paylaşıp burda yayınlamadığım parçaları sık sık ekleyip arayı kapatmak istiyorum.. Ve artık blog dünyasına daha fazla vakit ayırmayı düşünüyorum..
Başlangıcı kalan ipliklerle yaptığım boyunluklarla yapıyorum, İlki istenilen genişlikte zincir çekip ilk sırada üç trabzan üç zincir atlayıp üç trabzan şeklinde takip eden sıralarda boşluklara üçer trabzan yaparak ipliğimizin durumuna göre renk değiştirerek örüyoruz hepsi bu kadar..





İkinci modelde boyunluğun yarısını motiflerle oluşturuyoruz, diğer yarısını yine ilk boyunluktaki gibi örüp iki ucu birleştirerek örgüyü bitiriyoruz.. Çok basit ama sonuç güzel bence..



Şimdilik bu kadar, yeni yayınlarda görüşmek üzere.. Sevgiler..

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş maşallah

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel olmus ikiside ellerinize saglik ben boyunluk kac santim merak ettim Sevgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, belli bir ölçüye göre yapmadım boyuna iki kere dolanabilecek şekilde göz kararı ördüm..

      Sil