13 Mayıs 2013 Pazartesi

Battaniyeler

Modeller yine Hanımelim'den.. İlk model forumdaki arkadaşlarla ortak çalışmamız, Sercan'ın düzenlediği motif etkinliğinin ürünü, motifleri arkadaşlarım yapıp gönderdi ben birleştirip battaniye haline getirdim.. Emeği geçenlere buradan tekrar teşekkürlerimi gönderiyorum, dostluğun nişanesi yardımlaşmanın göstergesi bu battaniye benim için çok kıymetli..





Bu da Bal Peteği Battaniye yine forumda sevgili Sercan'ın açıklamalarıyla ördüm, kalan yünleri değerlendirmek için değişik bir alternatif, örmesi de çok zevkli tavsiye ederim..
Açıklamalar Hanımelim'de..

12 yorum:

  1. her ikiside süper ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. örgüleriniz kadar en az yüreği de güzel olan insan elinize sağlık sevgiler meliha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliha Hanım çok naziksiniz duygulandırdınız beni, sevgiler:)

      Sil
  3. selmacım ellerine sağlık canım diğer arkadaşlarımında ellerine emeklerine sağlık harika olmuş her iki battaniyede ,selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suzancım sağol güzel arkadaşım:) Sevgiler..

      Sil
  4. İkisi de çok güzel Selma'cığım, emeklerinize sağlık.

    Birinci örneği çok eskiden şiş ile haroşa olarak örmüştüm,çok sevdiğim bir battaniye örneği.Geçen yılda tığla denedim. Meğer sizde yapmışsınız ne güzel:)

    Sevgiler kucak kucak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişle daha yumuşak ve dökümlü olmuştur kesin, bu tür etkinlikler arkadaşlarla kaynaşıp güzel şeyler ortaya çıkartmak için iyi bir fırsat oluyor şartlarım uygun olduğu sürece katılıyorum hep beraber güzel vakit geçirip eğleniyoruz:)
      Öpüyorum Güldencim, kucak dolusu selamlar:))

      Sil
  5. ikiside birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık:))))

    YanıtlaSil
  6. etkinlik battaniyesi güzel, herkesin emeğine sağlık.
    ama bal peteği battaniyeye bayıldım. ne güzel bir örnekmiş. ilk kez gördüm. eline, emeğine sağlık:)
    güzel günlerde kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlarınızında sizinde ellerinize sağlık özellikle bal peteği olana bayıldım...
    Takibe aldım benim bloğumada beklerim mutlu hafta sonu dilerim..

    YanıtlaSil
  8. Selmacım battaniyeler çok güzel olmuş,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil